زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

هفته 29 بارداری

1393/9/5 12:37
نویسنده : مامان نینی
984 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نخودیه باباخندونک

فدای دخملیم بشممممممممممممممممممممم

خدایا بخاطر این هدیه شیرینت روزی هزاران بار شکرررررررررررررررررت میکنم...تا امروز خودت کمکم حالم بودی بازم همرام باش و کمکم باشفرشته

بلطف خدا روزای خیلی قشنگی رو میگذرونم دقیقا سال پیش همین موقع ها بود که میکرو شدم و اولین انتقالمو انجام دادن که مصلحت نبوده و منفی شد با اومدن اون روزا و اون حال و هوا بیشتر شکر این لحظاتمو بجا میارم و روزی هزار بار بابت این معجزه کوچولو خداروشاکرممحبت

این روزا شیرین عسلم خیلی وول میخوره و ابراز وجود میکنه دورش بگرددددددددددددم

فقط شبا یه کم اذیتم بخاطر استخون درد و تنگی نفس این وروجکم که به هر سمت میخوابم همش حس میکنم رفته اون زیر و داره له میشه تا صبح بیشتر از 120بار میچرخم

سیسمونی هم تقریبا تکمیله و هرچی که میخرم به پست قبلی اضافه میکنم مبارکت باشه گل دخترمممممممممممممبوس

جون براتون بگه بعد از تقریبا 5ماه و چند روز ایشالا به امید خدا 17ام میاد و بقیه این دورانو در کنار من و دخملی خواهد بود ایشالا

دیگه اخیرا عکس جدید از دخملی نمیدن بهم ... دلخور دور سر و ... میدن 

دوستای مهربونم برای من و دخملی دعا کنین 

پسندها (4)

نظرات (12)

فافا
6 آذر 93 11:51
عکسها خیلی خوشگل بودن . مبارک باشه عزیزم. انشالله این ماههای آخر رو هم به سلامتی سپری کنی و گل دختری سالم و سلامت بپره توی بغلت عزیزم.
هما
7 آذر 93 11:19
عزيزم برات خيلي خوشحالم. ايشالله بسلامتي .
مرجان مامان متین
8 آذر 93 0:38
سلام نسیم جون'چقدر طول کشید بیای از خودت خبر بدی همین که حال هردوتون خوبه خداروشکر'انشاله این روزهای باقیمونده هم به سلامتی بگذره راستی از هفته30 به بعد عین برق و باد میگذره'از همین الان شمارش معکوسو شروع کن
ترنم باران
9 آذر 93 17:37
سلام نسیم. جون خوبی؟ چه خبرا با دخترت خوش میگذره؟ من همونیم که یه اسم تنها میومدم پیشت،یادته میگفتی دلت میخاد بیشتر باهامم. آشنا بشی؟ میخای همیشه باهام در ارتباط باشی؟ اما من خیلی وقته شدم خواننده خواموشت که ببینم اصلا یاد من میوفتی یا نه؟ ولی انگار تو کلا منو فراموش کردی... خوب به هر حال شاید تو نمیخاستی باهام در ارتباط باشی، امیدوارم دخترت صحیح و سلامت بیاد تو بغلت،خدا برا همدیگه حفظتن بکنه
مامان زینب
9 آذر 93 21:30
وای عزیزم مبارک باشه بعد از مدتها اومدم ب وبتون چه خبرهای خوبی خیلی خیلی خوشحال شدم بازم تبریک می کنم
ترنم باران
18 آذر 93 8:12
جالبه برام ترجیح دادی کلا جواب کامنتمو ندی،اشکال نداره، بیشتر از این هم ازت انتظار نداشتم،بازم مرسی سلام عزیزم از اینکه لطف میکنی و بهم سر می‌زنی یه دنیا ممنون این مدت به دلایل مختلف وقت جوابدادن به کامنتهارو واقعا نداشتم ولی منظورتو از جمله آخرت متوجه نشدم
نی نی انتظار
18 آذر 93 9:03
به سلامتی و دل خوش خیلی التماس دعا دارم
مامان ملی و کوروش
7 دی 93 8:34
وای مبارک باشه مامانی خدا برات حفظش کنه دختر نازتو ایشالا بسلامتی بغلش کنی
مرجان مامان متین
15 دی 93 9:04
نسیم جون کجایی؟خوبی؟ به خبری از خودت بده دختر سلام عزیزم ببخشید زیاد فرصت نمیکنم بیام نت من و دخملی خوبیم شکرخدا بزودی پست جدید میزارم
مرجان مامان متین
1 بهمن 93 1:24
آخییییییییییش' خداروشکر که خوبین دیگه شمارش معکوست شروع شده'ما منتظر پست جدیدتیم عزیزم
عسل
3 بهمن 93 23:14
نسیم خانومی بیا پست بذار میام میبینم داری به 9 ماه نزدیک میشی کلی شاد میشمو به زندگی امیدوار. چون از روزای اول اومدم سایتتو میدونم چقدر سختی کشیدی و چجور از خدا آرزوتو خواستی و بهش رسیدی. بیا بازم شادمون کن عزیزم
غزاله
5 بهمن 93 12:24
سلام.خوبین؟؟ من واسه تولد عشقم همسرم یه وب ساختم.میخوام تا تولدش 1369 تا تبریک جمع کنم براش و تولدش نزدیکه.میشه شما هم چندتا تبریک برامون بذارین؟؟ فقط چون وبم مشکل پیداکرده لینک کامنت های پست رو براتون گذاشتم ممنونم