زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

وسایل یدونه دختر باباش

1393/7/17 13:33
نویسنده : مامان نینی
1,823 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

کریر و روروئک و ساک لوازم

لحاف تشک دم دستی

خشک کن و نوزادی 0 و 1 و 2

 

تشک بازی جیگرطلام

سرهمی گرم برای عید نانازم

کادوی خاله سیما برای دخترگلم

سرهمی نیوبرن برای بیمارستان بوس

 

 

 

 

لباس بهاره

حوله حمام

سه تیکه پاییزه

جورابا و کلاه ناناز

پتو دورپیچ

پشه بند 

 

شیشه شیرو پستونک و زنجیر پیشبندیکبار و شیردوش و فلاکس

پیشنبند و زانوبندمحبت

 

خاله های مهربون خوشحال میشم نظراتتونو بدونم محبت

یه سری عروسک و پوشک هم هست که با بقیه وسایلش میزارم...

پسندها (6)

نظرات (15)

فافا
19 مهر 93 10:37
مبارکت باشه عزیز دلم خیلی خوشگل و نازن. انشالله دخملی به خوشی بپوشدشون مرسی گلممممممممممممم
مامان عاطی(مرجان)
20 مهر 93 12:01
نسیم جون خریدای گل دختری خیلی خیلی مبارکه'همشون خیلی قشنگ و نازن'انشاله به سلامتی بیاد و ازشون استفاده کنه آدم دلش میخواد همش از این لباسهای نوزادی و کوچولو موچولو بخره علی الخصوص اگه نی نی دخمل باشه کالسکه و کریرو ساکش هم خیلی عالیه راستی اسم نی نیتون چیه؟ مرسی مرجان جوووووووووووووووووووونم ایشالا فعلا اسم نداره جیگرمامان... بزار باباش از سفربیاد ایشالا باهم انتخاب میکنیم
هما
21 مهر 93 22:08
ماشالله چه خوش سليقه .ايشالله به خوشي استفاده كني همشونو. مرسی هماجونم ایشالا قسمت خودت و همه منتظرا
منم یه منتظر رهگذر
23 مهر 93 18:44
خیلی نازن همشون بوی زندگی میدن................................ منم یه تعداد لباس برای بچم که هنوز وجود نداره گرفتم خدا کنه هر چه زودتر بیاد و دلمو شاد کنه مرسیزیزم ایشالا بزودی قسمتت
مامان آرتین
25 مهر 93 1:36
سلام عزیز.اتفاقی وب شما رو خوندم.خیلی خیلیی خوشحال شدم که باردارید.دیگه می تونین به روزهای گذشته بخندین.بچه بزرگترین نعمت خداست.ایشالا صحیح و سالم بیا بغلتون.بهم سر بزنین.مرسی مرسی فدات بشم دوستمممم منم تا آحر عمر شکرگزار این نعمت بزرگمممممممممممم
ونیزی
25 مهر 93 9:46
به سلامتی استفاده کنید (ما تخفیف داریم) مرسی عزیزززززززم
عسل
25 مهر 93 19:20
ای جونم مباااارکه، عکس خود نی نی و با تک تک اینا واسمون بذاری ایشالا. مرسیییییییییییی گلی ایشالا
zahra1367
26 مهر 93 9:08
سلااامممم دوست خوبم...من هرچندروز یکبارمیومدم وبلاگت سرمیزدم تایه خبری ازت بگیرم ولی خبری نبود...خداروشکرکه حال هردوتون خوبه...مراقب خودت باش...چقده وسایلای خوشملی داره این گل دختر...مبارکش باشه..انشالا زیرسایه مامان وبابا همیشه سلامت وشادباشی خانم طلاااا...
عسل بانو مژگان
5 آبان 93 10:21
مبارک باشه عزیزم ....الهی به سلامتی و دل خوش
مامان کیانا
19 آبان 93 16:30
سلام مامان عزیز. خیلی وقت که به وبلاگ شما سرنزده بودم و چون شما رو به وبلاگ دخترم لینک کرده بودم یک دفعه یاده شما افتادم و سریع وبتون رو باز کردم و اصلا باورم نمی شد. خدا رو هزاران بار شکر می کنم. تبریک می گم. انشاءا... که وسایل دختر نازتون رو به سلامتی و خوش استفاده کنید.
مرجان مامان متین
22 آبان 93 1:41
نسیم کجایی؟چرا نمیای یه خبری از خودت بدی؟؟ نگرانتیم انشاله هردوتون خوب باشین
نی نی انتظار
18 آذر 93 9:05
مبارک نی نی دخملی باشه با دل خوش استفاده کنه عزیز دل
عسل بانو مژگان
22 آذر 93 15:04
عزیزمممممممممممممم مبارک باشه .به سلامتی و دلخوشی ایشااله ... منم دخمل دارم اردیبهشت میاد
مامانی علی
28 آذر 93 12:29
سلام خانومی خیلی وسایل نی نیت زیبا بود تو الان پاک پاکی و تا ۴۰ روز بعد زایمانت هم پاکی تورو خدا دعا کن برای اونایی که بچه ندارن خدابهشون بده خیلی ناراحت میشم وقتی وبلاگ اونایی رو که منتظر بچه ان رو میبینم
سارا
17 دی 93 11:13
سلام.تازه با وبلاگتون آشنا شدم و فهمیدم اسمتون نسیمه..چه اسم زیبایی امیدوارم که دخترتون زیر سایه شما و باباش بزرگ بشه.خوشحال میشم میشنوم کسی که منتظر بچه س به ارزوش رسیده.توروخدا واسه دوستم دعا کنید وبرای همه منتظرای دیگه.عکس نی نی تون فراموش نشه.من که از الان عاشقش شدم