زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

"Aniya" بهترین هدیه خدا

1393/11/6 15:33
نویسنده : مامان نینی
811 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

سلام خاله های مهربون...

مرسی از نظرات قشنگتون و اینهمه لطفتون به من و دخترمون

بالاخره بعد از کلی نظرسنجی و تلاش من و بابایی اسم گل دخترمونو انتخاب کردیمniniweblog.com

Aniya

"آنیا"

به اسپانیایی یعنی الهه عشق و محبت

به یونانی یعنی فرشته ای از طرف خدا

و اما به ترکی یعنی هدیه ای برای مادرزیباخجالت

به امید خدا فردا آخرین ویزیتمه و برگه بیمارستانو میگیرم و ایشالا 5شنبه یا شنبه میرم که با دخترم برگردم

برامون دعاکنین خاله های مهربون

niniweblog.com

قسم بر درد زیبایی که از میلاد تو درجسم وجان من بپیچد

قسم برناله های روشنی که شهد جانت را در این کامم بریزد

قسم برتو،

قسم برمن،

قسم براوکه مادربودنم راباوجودت بال وپرداد

قسم برحرمت شامی که این نطفه براین جسم و براین جانم شررداد

نمی خواهم به حکم نام مادربودنم

در بند من باشی

همی خواهم شبی، روزی، دمی فرزندمن باشی

به حُرم عهد و پیمانی که با تو در نهان بندم

به تو سوگند، تو فرزندم به این عهدم که پابندم

تو آزادی ، رهایی ، از همان روزی که می آیی

نمی خواهم فداگردی،

فناگردی دراین عشق اهورایی

تورا من رهنمایم ،یاورم ،همراه شبهایت

مرا مرهم بدان ،آرامشی در اوج غمهایت

کنارت تا ابد می مانم و آزاد می مانی

و میدانم تو هم یک روزاین احساس را میدانی...

پسندها (1)

نظرات (8)

مامان بارمان
6 بهمن 93 15:59
سلام به شما مامان مهربون از صمیم قلب برای شما و پرنسس عزیزمون آرزوی سلامتی میکنم. آنیا جون پیشاپیش ورودت رو به این دنیا تبریک می گم. دوستای تو خاله شیوا و پرنس بارمان
مرجان مامان متین
6 بهمن 93 20:52
سلام نسیم جون خوبی؟ وای باورم نمیشه که دوره ی بارداری تو هم رو به پایانه چه اسم قشنگی انتخاب کردین'انشاله در پناه حق نامدار بمونه ما بیصبرانه منتظر دیدن دخمل خوشگلت هستیم قول بده زیاد مارو منتظر نزاری
منتظر 5 ساله
7 بهمن 93 14:38
ان شالله به سلامتي و دل خوووش... تو رو خدا موقع زايمان براي ما منتظرا دعاا کن
عسل
10 بهمن 93 1:46
خدارو هزاران بار شکر، وقتی میام سایت شما بیشتر عاشق خدا میشم و عظمتش. امشب که متن جدیدتو خوندم بازم گریه ام گرفت از ته دل برات خوشحالم امیدوارم براحتی و آسونی بینهایت آنیارو به دنیا بیاری و بغلت بگیری. اون لحظه همه مارو دعا کن عزیزم.مواظب خودت باش نسیم جان. بیصبرانه منتظر عکس آنیا جون پیش مامان باباشم. از الانم میگم قدم نو رسیده مباااااارککککککک.
سارا
11 بهمن 93 15:32
سلام نسیم جون.سارام.به سلامتی .شاید باورت نشه ولی از اون وقتی که برات پیام گذاشتم هر روز سر میزدم به وبتون و کلی نگرانتون شدم.فکرکنم خداصدامون شنید دوستم بعد از چندسال باردار شد. وقتی شنیدم پاهام از خوشحالی سست شد.ایشالله با سلامتی بیایی خونه عزیزم.
مهناز
20 بهمن 93 14:00
سلام مامانه مهربون وبلاگ خیلی قشنگی دارید چه اسم قشنگی یادم باشه به خواهرم بگم این اسم ناز رو شایدانتخاب کنه واسه ۲نینیش^_^ انشالله خداحفظش کنه و سایه شماهمیشه بالای سرش باشه :-) به وبلاگه منم سربزنید خوشحال میشم اگربرانینیتون چیزی خواستیدحتماخبرم کنید قابل شمارم ندارن واقعامن۱ دانشجوی نقاشم:-)ممنون
شکوفه،مامان مانی و پانی
22 بهمن 93 16:16
سلام دوست خوبم. خوبین؟ حتما تا الان نینیتون به دنیا اومده. قدمش مبارک باشه عزیزم. انشالا زیر سایه ی پدر و مادرش بزرگ شه. من مدتهاست که خواننده ی وبلاگتونم. البته چندبار براتون کامنت گذاشتم و اگه خاطرتون باشه از تجربه ی خودم در نازایی بهتون گفتم.البته با عنوان و اسم یه دوست :-) واقعا خوشحال شدم که خدای بزرگ حاجتتونو براورده کرد و یه نینی ناز بهتون بخشید. برای خودتونو نینیتون بهترینها رو آرزو میکنم. منتظریم که عکس دختر ماهتونو ببینیم
مامان عاطی(مرجان)
24 بهمن 93 0:42
وای نسیم یعنی الان 9 ماه و 9 روز شدی زایمان کردی؟ یعنی آنیا خانم الان پیشته؟ خداکنه زودتر بیای و بهمون خبر بدی پیشاپیش قدمش مبارک