زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

پاییز

1391/9/20 11:58
نویسنده : مامان نینی
155 بازدید
اشتراک گذاری

آسمـــان اینجـــا آبـــی سـتـــ!!
مـــن بیــن غـــریبـــه هـــا نیستـــم...همـــه آشنـــاینــد!
میـــدانـــی؟ ...
پـــوسیــده اســتـــ...
دلـــــم بیــن همـــه آشنـــایـــانـــ غـــریبـــه!
احســـــاس حبــــاب را حــــالا میفهمـــم...
وقتـــی روی آب نگــــران تـــرکیـــدن اسـتـــ.

پاییز فصل منه... فصل عشق... فصل جدایی...  فصل اشک... فصلی که همه روزاش یه رنگن,... زرد!!!!!!!
پاییز را دوست دارم....
چون معافم میکند...
از پنهان کردن دردی که در صدایم میپیچد...
اشکی که در نگاهم میچرخد...
و همه فکر میکنند سرما خورده ام.... !!!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نانا و نینی جون
18 آذر 91 0:07
سلام عزیزم انقد بی تابی نکن من از تو بدترم ولی امیدوار شو چون نینیتو بغلت میخوای بگیری
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
20 آذر 91 23:05
سلام دوست خوبم... نوشته هات دلم و درد آورد... انشالله شادی زودی مهمون دلت بشه... امیدوارم خدا بهت بچه سالم و صالح بده