زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

امید.............؟!

1391/9/20 11:55
نویسنده : مامان نینی
190 بازدید
اشتراک گذاری
پارچه های گل گلی رو دوست دارم. گل بودن شده همه ی تار و پودشون. شده همه ی وجودشون...
لطفا به من نگویید نا امید نباش! چون................ نا امید نیستم.
خدا من ایمان دارم به پایان این روزهای سرد و مه آلود ... ماهِ من، می دانم که بزودی آفتابی خواهی شدمن این را از قاصدکهای خوش خبر شنیده ام...
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ساینا
20 آذر 91 22:36
سلام خانمی.این همه غمگین بودن و غمگین نوشتن واسه مامان شدنه یا با همسرتم مشکل داری؟واسه این میپرسم که هنوز چیزی نشده یعنی مدت زمان زیادی نگذشته از تلاشتون برای مادر و پدر شدن میگی ناامید نیستی اما هستی!چونکه خیلی غمگین شدی از نوشته هات پیداس اینا حرفای یه مامان اینده شاد نیست تازه ناباروری هم هر مدلی که باشه درمان داره ناراحت نباش به امید اون روز که شما این متنهای غمگینو حذف کنی و جاش عکسهای نی نی نازتو بزاری (با من حرف بزن)
مسافر
20 آذر 91 22:41
خیلی نازن این نینیات! خیلی حساسن نوشته هات نمیگم نا امید نباش میگم خیلی چیزا داری که حواست نیس!