زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

حرف دل...

1391/9/20 11:58
نویسنده : مامان نینی
153 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا
آخرش نفهمیدم اینجایی که هستم ، تقدیر من است
یا تقصیر من !؟

 

 

.. و داستان غم انگیزیست
دستی که داس را برداشت
همان دستیست که یک روز در مزرعه گندم کاشت ...

 

زنی را دیدم: زاده شد تا دختر کســــــــــی باشد. بالید تا خواهر کســــــــــی باشد. ازدواج کرد تا زن کســــــــــی باشد. ... زاد تا مــــــــــادر کســــــــــی باشد. برای همه "کســـــــــی" بود و برای خود "هیچ کس

 

 

عاشق جمله هایی ام که وقتی میخونی...
یه نفس عمیق پشتش میکشی
و تو یه ثانیه یه دنیا خاطره میاد جلو چشمت.....

 

 

كوچه هاي قديمي را باريك مي ساختند تا آدم ها بهم نزديكتر شوند، حتي در يك گذر...
اكنون چقدر آواره ايم در اين همه اتوبان سرد...!

 

ساكت كه مي ماني،
مي گذارند به حساب جواب نداشتنت!
عمرا بفهمند داري جان ميكني تا حرمت ها را حفظ كني...


 

خدایا!کدامین پل درکجاى دنیا شکسته است که هیچ کس به مقصدش نمى رسد...

 

 

 

 

 

 

 

 



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

محیا.مامان دینا
17 آذر 91 23:29
واقعا جمله های قشنگی نوشتی
امیر حسین
17 آذر 91 23:31
سلام خاله نگران نباش دوست منزودمیادپیشت به من سر بزن منتظر نظراتتم در ضمن من لینکت کردم لینکم کن
رویا
18 آذر 91 0:10
قشنگن ولی چرا اینقدر غمگین؟
گلی
25 بهمن 91 20:12
سلام منم مثل شما منتظرم ولی اینگاری یکم بیشتر. من از مهر منتظرم. ولی ناامید نیستم. تا دلت بخواد ب ب چ منفی و آز منفی داشتم. انشاا.. نوبت ما هم میشه.