زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

الهی...

1391/9/29 0:18
نویسنده : مامان نینی
205 بازدید
اشتراک گذاری

الهی...

باخاطری خسته اما به فضل تو امیدوار...,

دست از دامان غیر تو شسته و 

به انتظار نشسته ام...

بدهی کریمی... ندهی حکیم...

بخواهی شاکرم... برانی صابر...

الهی...

احوالم چنین است که میدانی...

و اعمالم چنین ست که میبینی...

نه پای گریز دارم و نه زبان ستیز...!!!

خدایا شکر...

شکر...

شکرت!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

منتظر نی نی کوچولو
3 دی 91 20:14
سلام دوست گلم منم مثله شما منتظرم منتظره یه فرشته الان که دارم برات مینویسم چشام پره اشکه و گلوم بغض داره نمیدونی چقدر از این نی نی ها میخوام اما خب شاید حکمتیه که باید منتظر بمونیم بیا برای هم دعا کنیم ایششالله زود مامان بشی من همیشه اپ میکنم بهم سر بزن با هم دوست باشیم تا از بارداری هم با خبر بشیم و نی نی هامونو با هم ایشالله بدنیا بیاریم لینکم کن