زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

نظرسنجیه جالب

1392/4/8 1:14
نویسنده : مامان نینی
224 بازدید
اشتراک گذاری

این نظرسنجی رو از وبلاگ دوست گلم هما برداشتمو دوس داشتم تو وبلاگم نظراتمو بگم... با تشکر از هما...قلب

 

اگه ماهی از سال بودم: مرداد ماه تولدم

 

اگه روزی در هفته بودم: ٥شنبهخوشمزه

 

اگه عدد بودم: ٢٠از بچگی عاشق عدد ٢٠بودمو هستم

 

اگه نوشیدنی بودم: آب... چون بهترین و گواراترین نوشیدنیهچشمک

 

اگه ثواب بودم: بخشش و صعه صدر که بنظرم بزرگترین ثوابو داره

 

اگه درخت بودم: سرو... عاشقه ارداه و محکم بودنشم

 

اگه میوه بودم: آلبالو...خوشمزه

 

اگه گل بودم: رز سفید... بخاطر صداقت و پاکیش

 

اگه رنگ بودم: سفید چون بی آلایش و پاکه

 

اگه فعل بودم: فعل داشتن, چون همه نوعش خوبه...

 

اگه ساز بودم: پیانو چون عاشقشششششم

 

اگه عضوی از بدن بودم: قلب, چون مهربونترین و عاطفی ترین عضوه بدنهخجالت

 

اگه بخشی از طبیعت بودم: دریا... چون یکرنگ و آرومهههه سرشار از آرامش

 

اگه یه حس بودم: حس قشنگه دوس داشتن چون همیشه موندگارهقلب

 

اگه یه صدا بودم: صدای شرشر آب

 

اگه پرنده بودم: مرغ عشق, چون همیشه عاشقه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان سبا ازمشهد
8 تیر 92 1:13
امیدوارم خدا به موقع نی نی بده
عرفان خان و مامان زهره
8 تیر 92 1:32
عزیزم سلام ... خیلی جالب و با احساس جواب دادی از خدای مهربون میخوام که هر چی زودتر دامنت رو سبز کنه و نی نی سالم و نازی بهت عنایت کنه و شما هم مادر بودن رو که خیلی دوست داری احساس کنی بهترین آرزوها برای شما عزیزدل
فریبا
8 تیر 92 7:25
سلام به همه دوستهای گلم دوست جونیا سارینا هم در چشنواره تابستانه شرکت کرده بهش رای بدید البته اگه قابل دونستید
ارلا
8 تیر 92 23:33
سلام وبت خوبه بهت تبریک میگم دوست دارم به منم سر بزنی و نظرتو به من بگی خدابه شما نی نی دخمل ناز وتپل بده
مامان سارا
8 تیر 92 23:46
سلام دوست عزیزم النا تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده ممنون میشم اگه امکانش بود بهش رای بدید،کد 138 به شماره 20008080200 پیامک کنید.متشکرم (elenanaz.niniweblog.com) خوشحال میشم به وب ما هم سر بزنید.
علی خوشتیپ
9 تیر 92 16:05
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 118 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. تا 17مرداد فرصت دارید اس ام اس بدید... ممنون
هما
16 تیر 92 17:01
قربونت بشم عزیزم