زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

یا باب الحوائج! امروز که آفتاب ميلاد تو، آفتابگردان جان ها را به سمت تو مايل کرده است، ما را درياب!

1392/3/22 21:43
نویسنده : مامان نینی
334 بازدید
اشتراک گذاری

چارم شعبان شده و/آمده خورشید شرف

نور دل امّ بنین/گل پسر شاه نجف

قبله ی حاجات همه/شور مناجات همه

مشعر و رُکن و حَجَر و/کعبه و میقات همه

یا ابوفاضل مددی یا ابوفاضل مددی...

آمده دلدار حسین/آن گل بی خار حسین

والهِ رُخسار حسین/یار و علمدار حسین

آنکه بُوَد رتبه ی او/سَروَر خیل سُعَدا

بوده همیشه ز ادب/نوکرشاه شُهَدا

یا ابوفاضل مددی یا ابوفاضل مددی...

گشته بهشتی دلم از/رایحه ی گلشن تو

سائل درگاه تو ام/دست من و دامن تو

رهرو ِ وادی ِ ولا/همدم رنجی و بلا

قسمت ما کن نجف و/علقم و کرببلا

یا ابوفاضل مددی یا ابوفاضل مددی...

 

یا باب الحوائج(ع)خیال باطل

حرفایی باهات دارم که اینجا نمیشه زد...

غلط کردم... همینافسوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمیه
24 خرداد 92 15:04
سلام خانمی...ما همه در انتظار نی نی هستیم... از اهواز...اگر اهوازی هستی ..تو هم بیا...
http://www.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=20549&ChatDate=24-3-1392



سلام عززیم نه گلم من اهواز نیستم موقتا بخاطر شغل همسرم ساکن اندیمشکیم
ملی
31 خرداد 92 0:40
مسئله بچه را برای خودت بزرگ نکن. اوضاع بدتر می شه من توی ماه هشتم بارداری نمی رفتم قربون صدقه وسایل اتاق بچه ام برم یا تذیین کنم می ترسیدم سقط بشه آرزو به دل بمونم منظور این که از بچه بت نمی ساختم