زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

عید 92

1392/2/25 12:59
نویسنده : مامان نینی
146 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

 

 

 

آره جوجو عیدههههههههههههه

عیدت مبارک زندگیم...

عزیزم فردا شب پرواز داریم...niniweblog.com

دارم میرم پیش مامان جونیمممممممممممممممniniweblog.com قربونش برم....

 

راستی نینم جون کاش توهم منو اندازه ای که مامانی رو دوس دارم دوس بدارییییییniniweblog.comخیال باطل

 

نینی امروز صب رفتیم بانک...

اومدنی رفتم داروخونه تا بی بی چک بخرم... تاخواستم برم داخل حس کردم پری اومددددددددniniweblog.com

همونجوری دست از پا درازتر برگشتم...niniweblog.com

بازم کلی گریه کردمو رسیدم خونه....

بیچاره بابایی هم که دیگه از دست مامانی و پری خسته شده... اومد نیومد اومد نیومدniniweblog.com

 

ولی مانی بازم خبری نبود... فقط یه لک کوچولو بود...niniweblog.com

نینیم جون بیا دیگه... منو بابایی هردو داریم دیوونه میشیم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نیر
25 اسفند 91 0:28
عزیز دلم قربونت برم از ته دل برات دعا کردم انشالله سال جدید فرشته کوچولو ت بیاد تو دلت لحظه تحویل سال بین دعاهام برات دعا میکنم امیدوارم به همه خواسته هات برسی ولی صبر داشته باش بی طاقتی نکن فقط امیدت به خدا باشه هر چقدر حساسیتت به این موضوع بیشتر باشه استرستم بیشتره و این یعنی دیر به نتیجه رسیدن خودتو رها کن هر روز یاسین بخون و در اخرش بگو خدایا آن ده که آن به
مامان آناهیتا
25 اسفند 91 0:38
سلام عزیزم وقتی وبلاگتو خوندم قلبم درد گرفت و با همین قلب شکسته تو این نیمه شب از خداوند رحمان و رحیم می خوام یه فرشته کوچولو تو دامن بندازه تا تو هم لبت از ته دل بخنده .
عجله نکن هر چی خدا بخواد .
به امید سالی خوش با خبرهای خوش عزیزم .




ممنون دوست خوبم... اینا همه حرفای دلمه از ته ته دلم بر اتون مینویسم... لطفا برام دعاکن