زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه سن داره

فرشته کوچولوی ما

حرف دل

1392/2/25 13:00
نویسنده : مامان نینی
138 بازدید
اشتراک گذاری

پاییز که شد؛
به جُرمِ کم کاری اخراجش کردند؛
رُفتگری که عاشق شده بود؛
و برگ ها را قدم می زد و جارو نمی کرد ...

 

 

بعضی چیزها گفتـــــــــن ندارد..
اما فهمیــــــــــدن كه دارد..
بعضی چیزها را...
نگفتـــــه بفهـــــــــــم لطفــــــا !!!


 


گاهی از فکر کردن به تو فرار می کنم ...
مثل جلو زدن آهنگی که خیلی دوستش دارم ...!

 

کسی رو که دوست داری این قدر نبر بالا که دست خودتم دیگه بهش نرسه ...



چه سر به راه است …
دلتنگی را میگویم !
از گوشه ی دلم جُم نمیخورد ...

 

دیگر کمتر اشـــک می ریزم
بُــــــــزرگ می شوم
یا سنـــــــگ …. !!!
خدا میداند…

 

 

بارانی ات را بپوش و در آغوشم بگیر ...

ابر ابر گریه دارم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)