زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

بازم وجود نازنین خداااااااااااااااا

1391/11/20 12:52
نویسنده : مامان نینی
242 بازدید
اشتراک گذاری
خدایا شکرت...
به خاطر راهت که به رغم سخت بودنش،
هیچ وقت بن بست نیست!
 
 
 

ای خدا غصه نخور از تو فراری نشدم
بعد از آن حادثه در کفر تو جاری نشدم
با وجودیکه به حکم تو دلم زخمی شد
شاکی از آنکه مرا دوست نداری نشدم
ابر را چوب همین سادگی اش ویران کرد
من که ویرانتر از آن ابر بهاری نشدم
ای خدا غصه نخور باز همین می مانم
من زمین خورده این ضربه کاری نشدم
هر کسی خواست تو را ز من جدا سازد دید
هر چه کردی تو به من از تو فراری نشدم
ای خدا غصه نخور از تو فراری نشدم...


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ماریا یگانی
20 بهمن 91 14:53
عزیز دلم ایشالله خدا همی زودیا دامنتو سبز کنه آرتینو شیر بدم برات دعا میکنم
hajar goli
20 بهمن 91 17:59
سلام عزیز. از خانوم گل اومدم اینجا. ان شاءالله به زودی زود نینی دار بشی. منم همینطور. مواظب خودت باش گلم.
هما
20 بهمن 91 19:08
اين شعر يعني امتحان الهي رو قبول شدي 100%