زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

دنیا در همان یک لبخند توست...

1391/9/26 22:57
نویسنده : مامان نینی
224 بازدید
اشتراک گذاری

به حرفم گوش کن یارب... به دردم گوش کن یارب...

اگربیهوده میگویم مرا خاموش کن یارب...

 

 

درها را به روی رویا میبندم که تو خود حقیقتی...

میخواهم در حقیقت تو غرق شوم و در آغوش پرمهرت گرم...!

مرا در آغوش میگیری میگویی بخوان, برایم بخوان...

پیشانیت را میبوسم و تمام تنم را تب تو میسوزاند!

میگویی برایم بخوان و من هنوز مبهوت زیبایی و شکوه توام!

زمزمه میکنم؛ کوچ میکنی از عشق منچه بیگناه و بیصدا...,ر از ترانه و سکوت...

و من نگاهت میکنم, گرمی دستانت را به روی لبهایم میگذاری , دلم گرفت و من بازهم غرق عطر میخوانم؛

من به تو محتاجم, دعوتم کن به یک بوسهتا فراموش کنم که چه آمد از عشقت برسرم! ؛

لبخند میزنی و انگار ... دنیا در همان یک لبخند توست...

مرا به خود میفشاری و من غرق میشوم...

 

چشمهایم را باز میکنم... عکست در دستان من است... و روی لبهای من هنوز هم یاد بوسه ی تو خشکیده!

و من آرمیده ام در آغوشی که مدتهاست برایم رویایی بیش نیست!

بازهم رویای شبانه ام شدی...

... انگار که دنیا درهمان یک لبخند توست....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)