زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

میروم...

1391/9/25 23:31
نویسنده : مامان نینی
146 بازدید
اشتراک گذاری

عاشق این ترانه اصلانی ام...

خواستم تو وبلاگم موندگاربشه...

تقدیم به تنهاترین و موندگارترین عشقم...

 

ای دو چشمت سبزه زاران

گریه ات اشک بهاران...

میروم غمگین و نالان

بهر من اشکی نیفشان..

ای سراپا مهربانی...

ای نگاهت آسمانی...

در دل نامهربانم...

شوق ماندن مینشانی

ترسم آخر در کنارم خسته و آزرده گردی

باهمه خوبی و پاکی در خزان پژمرده گردی...

میروم تا نشنوم آواز باران دوچشمت

میروم چون میهراسم شعله ای افسرده گردی...

ای که در خوبی و پاکی چلچراغ آسمانی

قلب سردم را چه بیحاصل به سویت میکشانی...

عاشق و چشم انتظاری...

پاک و روشن چون بهاری...

هرچه گفتم باورت شد...

حیف از احساسی که داری...

چشمه ای خشک و سیاهم,

خسته ام گم کرده راهم... 

بگذر از من چون که دیگر...,

زشت و سرتا پا گناهم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ستاره
8 دی 92 23:40
واااااااااااااااااای از وقتی وارد شدم توی وبتون تا الان دارم گریه میکنم حتی نمیتونم بنویسم ... امیدوارم خدا بهترین ها رو بهتون بده ... نمیتونم دلداریتون بدم چون واقعا دلم گرفت ...