زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

پدرم علی یارت...

1393/2/23 22:05
نویسنده : مامان نینی
473 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

پدرم!

گرچه خانه ما از آینه نبود؛

اما خسته ترین مهربانی عالم، در آینه چشمان مردانه ات، کودکی هایم را بدرقه کرد، تا امروز به معنای تو برسم...

میخواهم بگویم، ببخش اگر پای تک درخت حیاط مان، پنهانی، غصه هایی راخوردی که مال تو نبودند

ببخش اگر ناخن های ضرب دیده ات را ندیدم که لای درهای بسته روزگار، مانده بود و ببخش اگرهمیشه، پیش از رسیدن تو، خواب بودم؛ 

اما امروز بیدارتر از همیشه، آمده ام تا بجای آویختن به شانه ی تو ، تو بوسه بربلندای پیشانیت بزنم. سایه ات کم مباد پدرم!

این، تصلدف قشنگی است که امروز در تقویم، کلمات هم معنی، کنارهم چیده شده اند...

یعنی دائره المعارف عشق...

پـــــــــــــــدر!

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (9)

ترنم باران(تنهاسابق)
23 اردیبهشت 93 17:58
سلام آبجي نسيم گلم تو واسه من پست گذاشته بودي اسم شهرتونو نوشته بودي؟ سلام عزیزم آره دیگه مگه نپرسیده بودی؟ گفتی اهل ارومیه ای و پرسیدی من اهل کجام
مامان عاطی(مرجان)
23 اردیبهشت 93 19:58
عزیزم متنت خیلی قشنگ بود ممنون
ترنم باران(تنهاسابق)
23 اردیبهشت 93 23:19
اوكي گلم چون اسم ننوشته بودي واسه همين پرسيدم، بس هم زبونيم آبجي نسيم
doran
24 اردیبهشت 93 10:09
salam omidvaram be haghe khodesh agar salah miduni kodani niko salemo saleh behet ata kone vali age zaman mikhad ta bishtar ghadresho beduni barat arezuye sabr daram ya hagh مرسی گلم.... مرسی از اینکه بهم سر زدی و برام دعاهای قشنگ کردی... ایشالا شماهم هرچی حاجت تودلته بهش برسی...
فائزه
25 اردیبهشت 93 21:33
سلام خودم حسرت بچه به دل دارم اما الان ارزوم اینه که تو زود زود خبر مامان شدنت رو تو وب بذاری کلی با نوشته هات کیف میکنم و اشک میریزم تورو خدا تو هم برای من دعا کن خیلی خسته ام سلام مرسی دوستم... ایشالا توهم بزودی ازاین انتظار راحت شی... خیلی سخته... ممنون که بهم سر زدی...
ترنم باران(تنهاسابق)
26 اردیبهشت 93 21:24
سلام گلم من ترنم بارانم از وبلاگ http://manotooo1990.mihanblog.com وبلاگمو از روي ميهن بلاگ به بلاگفا انتقال دادم به آدرس http://manotooo90.blogfa.com لطفا آدرس وبلاگمو روي لينكهاي وبلاگت اصلاح كن. باشه چشم عزیزم
ترنم باران(تنهاسابق)
28 اردیبهشت 93 14:00
سلام آجي نسيم خوبي؟ نيست گلم؟ خبري نشده ازت چندروزه رفتي موسسه روياااااااااااااااااااااااان؟ سلام آّجی جونم ببخشید باز بیخبر غیب شدم رفته بودم پابوس امام رضا جاتون خالی... فردا صبح ایشالا میرم ببینم چی میگن برام دعاکن
ترنم باران(تنهاسابق)
29 اردیبهشت 93 8:10
سلااااااااااااااام آجي جونمزيارت قبول خانمي بي انصاف زودتر ميگفتي التماس دعا ميكرديم ازت ... ايشاله امروزكه رفتي موسسه با دستهاي پر برگردي خووووونهوگرنه ميكشمت.................. سلام عزیزم تو بگی یانه من برای همه دوستام و کسایی که میشناسم دعاکردم رفتم مرکز سونو شدم گفت خداروشکر همه چیز خوبه... و یه سری ویتامین داد تا شنبه دوباره برم تا وقت انتقالو بگن تو همچنان برای آجیت دعاکن
ترنم باران(تنهاسابق)
30 اردیبهشت 93 12:55
خدارو هزاران مرتبه شكر ميكنم آجي جون... ايشالله اينبار حتما حتما جوجه فسقلي هات ميان تو دل مامان گلشون ... اميدت به خدا باشهباور كن خيلي خوشحال شدم كه گفتي همه چي خوبه و ميري واسه تعيين وقت انتقال