زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

زانو نمیزنــــــــم

1392/6/27 0:56
نویسنده : مامان نینی
374 بازدید
اشتراک گذاری
گیرم که باختم!!!

اما کسی 
جرات ندارد به من دست بزند یا از صفحه بازی بیرونم بیندازد


شوخی نیست من شاه شطرنجم!!! 

تخریب می کنم آنچه را که نمی توانم باب میلم بسازم...

آرزو 
طلب نمی کنم، آرزو می سازم...

لزومی ندارد 
من همانی باشم که تو فکر می کنی، من همانی ام که حتی فکرش را هم نمی توانی کنی...

لبخند می زنم و او فکر می کند بازی را برده

، هرگز 
نمی فهمد با هر کسی رقابت نمی کنم...

زانو نمی زنم، حتی اگر سقف آسمان، کوتاه تر از قد من باشد! 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فاطمه
30 شهریور 92 12:49
خدا جونم توکل به خودت خودت بهترینها رو برامون رقم بزنم


الهی آمـــــــــــین
عطی
31 شهریور 92 21:54
به ديدارم بيا هر شب ، در اين تنهايي تنها و خدا مانند ،
دلم تنگ است....
بيا اي روشن ، اي روشن تر از لبخند ،
شبم را روز كن در زير سرپوش سياهيها
دلم تنگ است .......
(مهدی اخوان ثالث)
.....................
سلام دوست عزیز انشالله به زودی زود معجزه خدا میاد تو دلت و محکم می چسبه و تو هم به آرزوی قشنگت مادر شدن میرسی.
تونستی به من سر بزن منم منتظر نی نی ام.
فدااااااااااااااااات.

چشم عزیزدلم
لطف کردی بهم سرزدی
فاطمه
1 مهر 92 8:25
خانمی میتونم بپرسم چند ساله برای بارداری اقدام کردین؟


سلام عزیزم 2سال
سکوت
26 مهر 92 0:12
سلام . انشاالله که به حق بی بی رقیه خدا دلتو شاد کنه و بهت دوقلو نی نی بده واست از ته ته دلم دعا کردم . واسه منم دعا کن . چهار ماهه اقدام کردم خبری نیس که نیس ....


سلام گلم

ممنون که بهت سرزدی

برام دعاکن... توهم به امید خدا خیلی زود نتیجه میگیری