زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

محتاج دعــــــــــــــــام

1392/5/21 1:13
نویسنده : مامان نینی
224 بازدید
اشتراک گذاری

 

وقتی می گویمـــــــ: برایمـــــــــ دعا کن

یعنی کمــــــــــ آورده امــــــــ...

یعنی دیگـــــــــر...

کاری از دستــــــــــ

خودمـــ برای خودمــــ بر نمی آیــــــــــد...

 

niniweblog.com

 

أَمَّن یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَیَکْشِفُ السُّوءَ 

أَمَّن یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَیَکْشِفُ السُّوءَ 

أَمَّن یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَیَکْشِفُ السُّوءَ 

أَمَّن یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَیَکْشِفُ السُّوءَ 

أَمَّن یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَیَکْشِفُ السُّوءَ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

باباي مليسا
9 مرداد 92 16:17
با عرض سلام و آرزوي قبولي طاعات براي شما و همچنين تبريك به خاطر وبلاگ قشنگتون ، وبلاگ مليسا خانم با عكسهاي جديدش به روز شد . خوشحال مي شيم با تشريف فرمائيتون كلبه مجازي مليسا رو نورافشاني و با گذاشتن يك يادگاري ، مليسا رو مفتخر كنيد .


اومدم دیدم گل دخترتو خدا برات نگهش داره خیلی ماهه
بنده خدا
9 مرداد 92 17:36
سلام ابجي فداتشم قربون دل شکست برم انشاالله به مراد دلت ميرسي از خدا هر چي ميخواي بهت بده تو اين شب عزيز شب اخر احيا برات دعا مکنم انشاالله خدا يه فرزند صالح بهت بده ابجي منم 1 سال و نيم بچه دار نشدم ولي از شب احيا از خدا خواستم يک ماه نشد بهم داد از خدا ميخوام به ساعت خانوم زينب قسمش ميدم به اقا علمدار که عاشقشم نميدونم چطوري شد اين وبلاگو پيدا کردم خدا بهت يه اولاد خوبو ماماني بده اجي سعي کن همش ايه الکرسي بخوني ميشه يه دعا برات از طرف خودم بکنم منم براي خودم دعا کردم انشاالله بادار بشين براي چهار ده معصوم تا زيمان يک کل قران بخوني موافقي؟ محتاجم به دعا منم دعا کن زودي برم کربلا عاشق نام حسينم ارزويم کربلاست انشاالله به مراد دلت ميرسي دلم برات روشنه يا حق خدا نگه دارت باشه
♥ ندایی ♥
10 مرداد 92 14:04
نامه کودکی قبل از تولد برای خدا:

خداوندا قبل از اینکه مهر سکوت بر لبانم بزنند... و مرا به روی زمین بفرستند، نامه ای برایت می نویسم.
بار خدایا مرا به دنیایی بفرست که در آن هیچ پرنده ای اسیر نباشد...
به کشوری بفرست که در آن گل های خوشبختی شکفته باشد...
به شهری بفرست که در آن رودهای عشق جاری باشد...
خداوندا چنین سرزمینی اصلا وجود دارد؟؟؟
خداوندا اگر دست و پا و زبانم را از من گرفتی برایم مهم نیست؛
اما عشق را در وجود من قرار بده...
خداوندا کمکم کن تا بتوانم سلطنت عشق را در سراسر وجود و زندگی خود زنده نگاه دارم.
خدایا روحم را همیشه بزرگ ، جسمم را همیشه سلامت، قلبم را همیشه عاشق،
عشقم را همیشه پایدار،امیدم را همیشه زنده و غرورم را همیشه سربلند نگاه دار...
" آمــین"



عالی بود عزیزم ممنون

بازم بهم سر بزن
♥ ندایی ♥
10 مرداد 92 14:07
أَمَّن یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَیَکْشِفُ السُّوءَ

أَمَّن یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَیَکْشِفُ السُّوءَ


أَمَّن یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَیَکْشِفُ السُّوءَ

أَمَّن یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَیَکْشِفُ السُّوءَ


منم براتون دعا میکنمهیچوقت از رحمت خدا نا امید نشوتوکلت همیشه و همیشه ب خدا باشه ایشالا خدا خودش یه نی نی خوشگل و خشمزه بهتون میده
ایـــــــــــشالا




ممنونم عزیزم بازم بهم سر بزن و نظر یادت نره