زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

یاعلی یاورم باش

1392/5/7 17:15
نویسنده : مامان نینی
220 بازدید
اشتراک گذاری

 

امشب شب یتیمی شیعه ست...

امشب علی آخرین نفسهای دور از فاطمه را میکشد!

بسیار کلنجار رفت

اول با مرغابی ها

و بعدش با میخ در...

هرکدام میپرسیدند:

چرا؟؟؟

آرام

در گوشی میگفت:

دل تنگ فاطمه ام...

 

دوست دارم امشب

من باشم

و تو

و تا صبح

از آسمان

.........................................خدا ببارد.....

..................................................حتی مطلع الفجر

.............................................................این است عاشقانه هایم

در این ایام هم دوباره

بی نام او نمیشود

این بارهم هرچه علی

میگویم باز هم

میشود حسین...

 

 

التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

bahar
7 مرداد 92 17:38
سلام شما هنوز باردار نشدید؟؟؟؟/


نه عزیزممممممممممممممممم التماس دعا
مهناز مامان ترلان کوچولو
8 مرداد 92 18:18
عباداتتون قبول برای منم دعا کنین شما که به خدا نزدیک ترین


سلامبه هم چنین نه گلم کی گفته من نزدیکترم من اگه نزدیک بودم حال و روزم این نبود.... صدای خودمو که نمیشنوه شما برام دعاکن...ملتمسم به دعاهاتون