زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

التــــــــــــــــماس دعــــــــا

1392/5/19 18:07
نویسنده : مامان نینی
269 بازدید
اشتراک گذاری

 

یکـــــــ دانه ز نسبیح نمـــــــاز سحرتــــــــــــ را
یکبار بنامــــــــــ مـــــــن محتاج بینـــــداز...

 

 

سحر سجاده اتــــــ را چون گشودیـــــ و با معبــــــــود خود خلوتـــــ نمودی و خواندی خالقتــــــــ را عاشقــــــــــــانه و اشکیــــــــ هدیــــه کردی دانه دانه,

تورا جان عــــــــــــــــــــــلی مارا دعــــــــــــــا کن.........

 

التماس دعــــــاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان کیان
6 مرداد 92 2:05
سلام من همیشه یادتم واست دعا می کنم چقدر نوشته هاتو دوست دارم


مرسی خانومی لطف داری

از نظراتتون خوشحال میشم و امیدوار
يه دوست
7 مرداد 92 13:39
سلام خانومم ،ايشالا زودتر مامان بشي.

راستش من ازدواج نكردم ولي خيلي دوست دارم مامان بشم .

واسه منم دعا كن به آرزم برسم




میشی عزیزم.. میشی... خوشبخت و سربلند باشی



ممنون که بهم سر میزنی

التماس دعا


رومینا
7 مرداد 92 16:11
ایشالله که به مراد دلت برسی. عزیزم راستی عزیزم رفتی ازمایش چی شد؟