زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

خدایا ... دست پرامده ام ... دستى پرازگناه... چشمى پرازامید...

1392/2/26 23:52
نویسنده : مامان نینی
519 بازدید
اشتراک گذاری

آرزویی کن شاید بزرگترین آرزویت کوچیکترین معجزه اش باشد....

رَبَّنَا فَاغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا وَکَفِّرْ عَنَّا سَیِّئَاتِنَا وَتَوَفَّنَا مَعَ الأبْرَار رَبَّنَا وَآتِنَا مَا وَعَدتَّنَا عَلَى رُسُلِکَ وَلاَ تُخْزِنَا یَوْمَ الْقِیَامَةِ إِنَّکَ لاَ تُخْلِفُ الْمِیعَادَ

پروردگارا، گناهان ما را ببخش و زشتی های ما را بپوشان و ما را با نیکان قرار ده. پروردگارا، آنچه توسط پیامبرانت به ما وعده داده ای به ما مرحمت فرما و ما را در قیامت خوار مساز، که البته تو خلاف وعده انجام نمی دهی

ای مطلع بر حقایق ای مهربان بر خلایق عذرهای ما بپذیر که تو غنی و ما فقیر و بر عیب های ما مگیر که تو قوی و ما حقیر از بنده خطا آید و ذلت و از تو عطا آید و رحمت

خدایا به حق لیلة الرغائبت مارو از در خونت نامید برنگردون

خداوندا آرزویم بزرگ و دلم کوچک است تو به بزرگی و جلالی که داری برآورده اش کن

شب آرزوهاست خدایا به حق این شب عزیز همه رابه آرزوهایشان برسان

خدایا ما را ان ده که آن به

خدایا شیرینی بخشش و محبت را به ما بچشان

شب آرزوها، شب اجابت است شب مغفرت است  …

آرزوهای عزیزام و دوستام  برآورده کن...

خداوندا درهای رحمت تو همواره به روی خواهندگان باز است و دست عطایت گشاده  بندگان تو هر زمان که صدایت کنند، پاسخ می‌دهی  و اگر خالصانه آرزو کنند، ‌می‌بخشى  امشب اما شب دیگری است؛ شب آرزوهاست گناهان ما را ببخش و ما را مورد رحمت خودت قرار ده

بیشتر از هر خواسته یا آرزویی که از خداوند متعال و مهربان دارید برا ظهور یوسف فاطمه دعا کنید 

أَمَّن یُجیبُ المُضْطَرَّإِذا دَعاهُ ویَکشِفُ السُّوءَ ویَجعَلُکُم خُلَفاءَ الأَرض

آیا جزخداکسى هست که دعاى مضطرّرا اجابت ‏کند وگرفتارى را برطرف ‏سازد وشمارا جانشینان زمین قرار‏دهد

امشب آسمان بهانه بخشیدن دارد امشب در زمین غوغایی است غوغای پرواز آرزوها غوغای آزروهای بزرگ و کوچک محال و غیره محال امشب به زمین باران فرشته می بارد امشب شب آرزوهاست امشب لیلة الرغائب است دوستان عزیز بیایید امشب را همه برای برآورده شدن آرزوی همدیگر دعا کنیم امشب از هر کجای این دنیای بزرگ که در بزنی صاحبخانه برای استقبال می آید  امشب چه  رو سیاه باشی و چه رو سپید هر چه قدر که نا امید هر چه که بخواهی از خدا امیدوار باش به اجابت… امشب اعانت جستن به فضل و کرمش برای آنکه امید دارد، مباح است…

امشب تمام فرشته ها از ثلث شب که بگذرد در میان کعبه به خدا برای بخشش بندگان روزه دار رجب دعا می کنند…

امشب  تو مختاری برای انتخاب آنچه می خواهی برای داشتن گوشه ای از تقدیری که آرزویش داری برای آنچه می خواهی باشی… دستهایت را به سوی آسمان بلند کن و آرزوهایت را یکجا رها کن

امشب می شود خیلی چیزها از خدا خواست دنیا و آخرت را ثروت و تملک را بندگی قدرت گذشت آرامش و …

خود  خدا را ..

امشب می تونی هرآرزویی داری بگی بغض گلوم رو میگیره  وقتی یادت میندازن که یکی هست

یکی هست که صدات رو میشنوه  یکی که توی خلوت اشکات پا میذاره ... یکی نزدیک تر از اونچه که فکرش رو بکنی

دستام خالیه ... خودم لبریز از گناه ... ولی دعام در حق عزیزام و دوستام رو برآورده کن خدا

خدایا دل ما را صیقلی کن نور جمالت در آن بتابد

دعای خیر همه را براورده بفرما

 خدایا به محمد و آل محمد قسمت میدهم که تمام حاجت حاجتمندان را روا کن دار آمین یا رب العالمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

sara
27 اردیبهشت 92 0:12
با هر جمله ای که خوندم اشک روی گونه هام جاری شد. انشاالله به هرآنچه که آرزو داری برسی التماس دعا(خیلی زیاد)
ahirin
28 اردیبهشت 92 20:52
عزیزم ایشا الله همین ماه میایی و خبرای خوب بهمون میدی ... منم مثل شما خیلی داغونم ولی خیلی هم امید دارم .... بهم میل بزن تا ازتون با خبر باشم ... خوشحال میشم . چون من زیاد وبلاگ نویسی بلد نیستم
shirin
28 اردیبهشت 92 20:54
عزیزم امیدوارم همین ماه بیایی و برامون از خبرای خوب بنویسی ... منم مثل شما در انتظارم ولی .... من خیلی هم امید دارم ....خواستی بهم میل بزن خوشحال میشم
رسول
3 تیر 92 10:48
از خدا میخوام دعا منا براورده نکنه و به تو یه بچه خوشگل و ناز و سالم و مهتر از همه صالح بده و خوشحالت کنه و بخند و شاد باشی


ممنون که دردامو میخونی

التماس دعا
یه بنده خدا
3 تیر 92 10:51
از خدا میخوام دلتا شاد کنه بهت یه بچه سالم و صالح بده یه روز دیگه اتفاقی به وبت سر بزنم ببینم شادی و از بچت میگی از ته ته ته ته دلم با همه وجود دارم دعا میکنم با زبون روضه توی روز نیمه شعبان دارم برات دعا میکنم


دوست خوبم ممنون که نوشته هامو میخونی. روزه ات قبول. التماس دعا