زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

بدون عنوان

1392/2/9 12:44
نویسنده : مامان نینی
165 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا!
من دلم قرصه!
كسی غیر از تو با من نیست...
خیالت از زمین راحت، كه حتی روز روشن نیست...
كسی اینجا نمیبینه، كه دنیا زیر چشماته...
یه عمره یادمون رفته، زمین دار مكافاته...
فراموشم شده گاهی، كه این پایین چه ها كردم...
كه روزی باید از اینجا، بازم پیش تو برگردم...
خدایا وقت برگشتن، یه كم با من مدارا كن...
شنیدم گرمه آغوشت...
اگه میشه منم جا كن...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

گلی
9 اردیبهشت 92 23:45
سلام عزیز جون روز زن پیشاپیش برای همه ی زنها که آرزوی مادر شدن رو دارن مبارک باشه ان شاالله روز زن بعدی ،روز مادر رو هم بهت تبریک بگم منم 3 ساله منتظر نی نی هستم غصه نخور
ماماطهورا
11 اردیبهشت 92 13:47
چه گویم در مقام تو , تو ای روح اهورایی , تو نور چشم خورشیدی

تو زهرایی , تو زهرایی . . .


روززن رو به همه ي دوستهاي گلم تبريك ميگم


سلام مامان طهورای گلللللللللللللل

روزت مبارک خانومیییییییییییی

ایشاله تا روز مادر بعدی همه مون مامانیم
شهرزاد
12 اردیبهشت 92 10:46
سلام عزیز دلم امیدوارم هرچه زودتر مامان شی . من تازه نامزد کردیم هم خودم هم نامزدم دیونه نی نی هستیم بجا جهزیه وسایل دیگه همش عروسک لباس نی نی میخریم شبا تو رویاهامون تا صبح نی نی لا لا میدیم نازش میکنیم لوسش میکنم وای خدا یعنی ماهم نی نی دار میشیم
آجیجک
17 اردیبهشت 92 18:00
سلام عزیزم خوندن مطالبت اشکو به چشمم اورد چرا نمیای اهواز پیش دکتر نیکبخت؟ ما هم استانی هستیم.توی نی نی سایت دیدمت الهی دوتامون مامان بشیم به حق فاطمه زهرا


سلام گلم... تیرماه از دکتر پورمطرود وقت دارم