زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

اولین تولدم با فرشته کوچولومون

1393/5/15 12:54
نویسنده : مامان نینی
504 بازدید
اشتراک گذاری

امروز هرچقدر نفس بکشی جهان با مشکل کمبود اکسیژن رو به رو نمی شه
پس از اعماق وجودت نفس بکش
امروز هرچقدر آرزو کنی چشمه آرزوهات خشک نمی شه
پس آرزو کن
امروز هرچقدر خدا را صدا کنی خدا خسته نمی شه
پس صدایش کن
او منتظر توست
او منتظر آرزوهایت
خنده هایت
گریه هایت
ستاره شمردن هایت و عاشق بودن هایت است
امروزت را دریاب
امروز جاودانه است
و
امروز زیباترین روز دنیاست!
چون امروز روزی است که آینده ات را آنطور خواهی ساخت که تا امروز فقط تصورش میکردی...

خدایاشکرررررت که آرزوی پارسال و سالای قبلمو برآورده کردی شکرررررررررررررت

دیروز رفتم برای ان تی و غربالگری 

خدارو100هزاربار شکررررررررر که نینیم حالش خوب بود...

فقط مثل مامانش تنبل خانه و همش خواب بود زیاد تکون نخوردخندونک

هی خانوم دکتر ضربه میزد یه تکون میخورد دوبارهخواب آلود

الهی قربون قد 5سانتیت برممممممممممم کی میشی 50سانت که بیای بغلم

هرسری میبینمت کم طاقتتر میشم

خدایا این بهترین کادوی عمرمههههههههههه

زندگیمو بخودت میسپارم

پسندها (5)

نظرات (16)

عسل
17 مرداد 93 0:56
خدارو شکر خیلی خیلی خوشحالم واست. دو روز بود میومدم اینجا منتظر خبر خوشت بودم که امشب دیدمو کلی ذوق کردم. خدا منو هم به دعا و آرزوم رسوند بعد از 7سال سختی زیاد و انتظار به عشقم رسیدمو همه چی عالی بوووووود. خداروشکرررر ممنون دوست خوبم ایشالا همیشه خوب وخوش باشی
مامان آویسا
18 مرداد 93 0:58
خدا رو شکر خیلی خوشحالم قربونت دوستمممممم
الهام خواننده خاموش
18 مرداد 93 8:15
مبارکه باشه عزيزم يادت نره همه منتظرا رو دعا کن ممنون گلمممممممممممم چشم حتما
zahra1367
18 مرداد 93 20:53
الهییییییی هزاران بارشکرررر. خداروشکردوستم...هرروز برانینیت ایت الکرسی بخون انشالا بقیه دوران بارداری هم برات بی دغدغه وراحت بگذره برامنم دعاکن که دوهفته دیگه سونو ان تی دارم...الان 11هفته هستم... فتبارک الله احسن الخالقین مرسی عزیززززززززززززززم ایشالا بحق فاطمه زهرا توام خیالت راحت بشه و نینی خوبه خوبه... بارداری خوبی داشته باشی
فاطمه
19 مرداد 93 8:07
خدایا شکرت خیلی برات خوشحالم قربونت دوستم
منم یه منتظر رهگذر
19 مرداد 93 10:50
سلام خیلی از خبرای خوبت خوشحال شدم خیلیییی.......... .به خدا هر از چند گاهی که می آم و وبلاگت رو می خونم قند تودلم آب می شه انگار این اتفاق ها داره برای خودم رخ می ده .............عزیزم برا منم دعا کن که به آرزوم برسم مرسی گلم. مرسی فدای دوست گلم بشمممممممممم ایشالا به حاجت قلبیت برسی عزیززززززززززم برای من و نینی هم دعاکن
الهام خواننده خاموش
19 مرداد 93 10:56
ببخشيد گول کسب درآمد رو نخوري اينها در اولين فرصت حسابت رو خالي ميکنن!!! واقعا مردم خيلي ........ هستن! نگرانت شدم که يه موقع نري اين کار رو انجام بدي عزيزم مواظب خودت و نيني باش مرسی عزیزم حواسم هست
فرنیا
19 مرداد 93 13:32
سلام عزیزم خیلی خوشحالم که به آرزوت رسیدی تقریبا هفته ای 2-3 بار میام سر میزنم و می بینم چیزی ننوشتی و اینجوری میشم بی خبرمون نذار سلام ما رو به نی نی کوچولوت برسون خوش باشی مرسی خانوم گل راستش تا زمانیکه از جوجه بیخبرم دستم به نوشتن نمیره باشه چشم حتما سعی میکنم تندتند سربزنم
ستاره سادات
20 مرداد 93 20:27
سلام خدا رو شکر که نینیت سالم موند انشاا... به سلامتی به دنیا بیاد من 25 خرداد حالته پست پایینیت بهم دست داد اما من شانسم خوب نبود 5 6 هفته بودم ا الان نی نی ندارم الان تو نت سرچ کردم بچه میخوام وب تو برام باز شد شاد باشید قربونت خانومی واقعا لطف کردی بهم سرزدی ایشالا شماهم خیلی زود به آرزوت برسی گلم
ساحره
21 مرداد 93 13:13
ایشالا ماه های باقی مونده به خوبی بگذرن و نی نی تو بغل کنی فقط یادت باشه واسه ما مامانای منتظر دعا کن تمام زندگیم افسردگی شده ایشالا بحق صاحب همین اذان حاجت دل تو و همه منتظرارو بده عزیزدلممممممم صبور باش
بانو
22 مرداد 93 8:42
سلام مامان ني ني منم باردارم .. البته من دو ماهه عروسي كردم و يه كم اولش از اين خبر ناراحت شدم..سي سالمه و الان با بچه و اومدنش مشكلي ندارم ولي نميدونم چرا انقدر حالم بهم ميخوره ..شما همينطوري هستي؟ هفت هفتمه سلام خانومی تبریک میگم... خدار وشکر که منتظرنموندی و خدا این نعمتو زود بهت داد مراقب هدیه خداباش این حالتا تا هفته 14 طبیعیه عزیزززززززززم
ماهرخ
23 مرداد 93 10:45
سلام خانومی بهتون تبریک میگم خیلی حسه قشنگیه منم عروسمون پارسال نینیمونو به دنیا آورد و از خدا بابت این نعمت ممنونیم امیدوارم صحیح و سلامت زیر سایه پدرو مادرش بزرگ شه عزیزم خوشحالم که خدا حاجتتو داده شما هم واسه مکن دعا کن که حاجت منم برآورده بشه چون خدا خیلی دوست داره که یه فرشته مهربونو تو دامنت گذاشته سلام خانومییییییییییییییی خداروشکر ایشالا زیرسایه پدرومادرش یزرگ شهههههههههههه وخودتم حاجت روا بشی
مامان عاطی(مرجان)
25 مرداد 93 0:58
سلام نسیم جون'خوبی؟کنجدت خوبه؟ خیلی خوشحالم از اینکه خوشحالی'از اینکه به آرزوت رسیدی'از اینکه منتظری واسه یه اتفاق خیلی خوووووب! پس به زودی جنسیت کنجدت معلوم میشه'من که میگم دختره!!!! راستی چه جالبه که تو سونوهات وضعیت جنین اینقدر واضحه'من آرزو به دلم موند تو اینهمه سونو یه عکس از جنینم ببینم'فقط یه فیلم کوتاه از 18هفتگیش دارم که دلم به اون خوشه واسه یادگاری انشاله به زودی بیایو خبر جنسیتشو به ما بگی؟حالا حس خودت چی میگه؟؟؟؟ سلام گلمممممممم خوبی؟ نینی خوبه؟ راستش شوهرم که همش میگه دخترم دخترم خودم حس خاصی ندارم ایشالا هرچی که هست سالم باشه تو ازکجاحدس میزنی؟
mrs maryami
25 مرداد 93 13:19
سلام فریها جون خیلی خیلی خوشحال شدم برات ایشالا به سلامتی دوستم میگم الان استراحت مطلقی ؟ هنوز لکه بینی داری؟ سلام عزیزززززززم قربونت برممممممممم والا لک دارم کمابیش ولی هماتومم جذب شده شکرخدااااااااا
مرجان
30 مرداد 93 1:09
نسیم جون انشاله هرچی هست سالم باشه و صالح والله منم حسم میگه(خخخخخ)امیدوارم حسم منو ضایع نکنه مردا که اکثرا دختر دوستن حالا ما منتظر میمونیم ببینیم چی میشه
مامان آینده
5 شهریور 93 10:03
تبریک میگم عزیزم